آخرعشق
آخرعشق

 

 هفته دفاع مقدس را بهتون تبریک میگم!

 

تا حالا شده پیش خودتون بگید خوش به حال شهدا که رفتند؟این حرف یعنی چی؟مگه شهادت کار آسونیه؟من که هربار ازاین دنیابیزارمیشم،میگم کاش امام زمان بیاد من خودم میرم تو رکابش جونمم میدم!اما شبش یه تبو لرز میگیرم که به خودمو هفت نسلم لعنت میفرستم که بابا من غلط کردم ،خداجون تحملشوندارم،ببخشیداشتباه کردم!منو از این درد نجات بده قول میدم بنده ی خوبت که بشم هیچ،بقیه روهم تشویق کنم،قول میدم درمقابل وسوسه های شیطان کوتاه نیام!قول میدم مث خیلیا نباشم ورو راست باشم،صادق باشم!قول میدم سربقیه کلاه نذارم،قول میدم حتی جلوی کسایی که این کارارو میکنن بگیرم!!

اما از فردا صبح:خب حالا یه دروغ کوچولو که عیبی نداره!حالا بذار اینجا 100تومن استفاده کنیم،همین امروزو خوش باشیم تابعد!

خیلی هنرکنی خودت تا یه هفته آدم خوبی باشی اماآخرش درمقابل بی عدالتیو ظلم دیگران کرولال وکور میشی!

راستی حالا کدومش سخت تره؟شهادت در راه خدا،یا زندگی در راه خدا؟؟؟؟

یادمون باشه اونایی که شهید شدنددرراه خدا،قبلش زندگی میکردنددرراه خدا!این دوتا جدا ازهم نیست...

نویسنده:فاطمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, توسط s@lman & f@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.